Irodai asszisztens
Cégünk 25 év alatti munkatársat keres irodai asszisztens munkakör betöltésére ibrányi telephelyére, 8 órás munkakörbe
FŐBB FELADATOK:
- dokumentumkezelés, bejövő és kimenő dokumentumok iktatása, iratkezelési feladatok, adatrögzítés
- postai küldeményekkel kapcsolatos feladatok ellátása
- ügyvezető igazgató munkájának általános támogatása
- iroda munkatársainak általános támogatása
- pénzügyi kimutatások, egyéb nyilvántartások készítése, naprakészen tartása
- bér- és munkaügyek, illetve a könyvelőnek átadott anyagok előkészítésében való közreműködés
- üzleti partnerek és vendégek fogadása, kiszolgálása
- az iroda működtetéséhez szükséges tárgyi feltételek és eszközök folyamatos biztosítása, beszerzése
- egyéb, napi ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása
- kiegészítő napi irodai asszisztensi, ügyviteli feladatok ellátása (tárgyalások előkészítése, utazások intézése, fénymásolás/szkennelés, iroda napi szintű rendben tartása)
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- irodavezetés, vagy egyéb pénzügyi területen szerzett gyakorlat
- középfokú végzettség
- terhelhetőség, precizitás, alaposság és megbízhatóság
- önálló, higgadt problémafelismerési és megoldó készség
- jó kapcsolatteremtő képesség
- felhasználói szintűnél erősebb számítástechnikai ismeretek (word, excel. outlook)
- csapatmunkához való pozitív hozzáállás
AMIT KÍNÁLUNK:
- barátságos munkahelyi környezet
- dinamikus, fiatalos csapat
- kulturált munkakörülmények
- hosszú távú munkalehetőség
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Titkárnő, Titkár
- Teljes munkaidő
Jelentkezés MÓDJA:
Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelöléséve az itt lehet, vagy a t-forgtrans@t-forgtrans.hu email címen lehet.