Karrier

Irodai asszisztens

Cégünk 25 év alatti munkatársat keres irodai asszisztens munkakör betöltésére ibrányi telephelyére, 8 órás munkakörbe

FŐBB FELADATOK:

  • dokumentumkezelés, bejövő és kimenő dokumentumok iktatása, iratkezelési feladatok, adatrögzítés
  • postai küldeményekkel kapcsolatos feladatok ellátása
  • ügyvezető igazgató munkájának általános támogatása
  • iroda munkatársainak általános támogatása
  • pénzügyi kimutatások, egyéb nyilvántartások készítése, naprakészen tartása
  • bér- és munkaügyek, illetve a könyvelőnek átadott anyagok előkészítésében való közreműködés
  • üzleti partnerek és vendégek fogadása, kiszolgálása
  • az iroda működtetéséhez szükséges tárgyi feltételek és eszközök folyamatos biztosítása, beszerzése
  • egyéb, napi ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása
  • kiegészítő napi irodai asszisztensi, ügyviteli feladatok ellátása (tárgyalások előkészítése, utazások intézése, fénymásolás/szkennelés, iroda napi szintű rendben tartása)

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • irodavezetés, vagy egyéb pénzügyi területen szerzett gyakorlat
  • középfokú végzettség
  • terhelhetőség, precizitás, alaposság és megbízhatóság
  • önálló, higgadt problémafelismerési és megoldó készség
  • jó kapcsolatteremtő képesség
  • felhasználói szintűnél erősebb számítástechnikai ismeretek (word, excel. outlook)
  • csapatmunkához való pozitív hozzáállás

AMIT KÍNÁLUNK:

  • barátságos munkahelyi környezet
  • dinamikus, fiatalos csapat
  • kulturált munkakörülmények
  • hosszú távú munkalehetőség

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Titkárnő, Titkár
  • Teljes munkaidő

Jelentkezés MÓDJA:
Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelöléséve az itt lehet, vagy a t-forgtrans@t-forgtrans.hu email címen lehet.